Saturday 12 March 2011

percubaan pertama nk buat blog! hah!

haha!akhir nye aku da buat blog nie.. mcm2 lah.. semua nie pasal rozita che wan lah.. aduii.. n thanks 2 mia yongwha n bonet yg bg support untuk aku buat blog nie.. hahahahahah.. dasyat betul.. dah canggih sikit da nie.. hah! ceh mcm bodo jep aku rase.. blog nie pasal ape eh? merepek2 kot? pasal ape yg terjadi ke? pasal diri? pasal member2? aku nk buat pasal semua hal lah! hahaha.
oklah u all.. bg la sedikit support untuk aku tulis blog nie.. haha..
dah mengarut da nie.. x dapat tdo punye pasal.. haddui...
untuk mengakhiri 1st blog nie..aku bg satu ayat yg aku paling suke.. actually ayat nazmi RAJA LAWAK la..
"AIR YG TENANG,BUAYA PUN X SANGKA DIA DALAM 2 PUN"
yoothemiaww out! ;D

1 comment:

  1. u yg gilee da ade belogg lah! tpi curik name i ni. kene caj ni. haha

    ReplyDelete